آخرین اخبار
در استان آذربایجان غربی

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

روز پنجشنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۲، ابوالقاسم جراره (دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) با همراهی تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دبیر شریان در استان در سفر به آذربایجان غربی به منظور برگزاری مجمع شریان در این استان، با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی دیدار کرد. در این دیدار، دبیرکل شریان گزارشی از فعالیت‌های […]

اشتراک گذاری
۰۱ آذر ۱۴۰۲
185 بازدید
نویسنده : علی فرهادی
منبع : شریان
کد مطلب : 421

روز پنجشنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۲، ابوالقاسم جراره (دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) با همراهی تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دبیر شریان در استان در سفر به آذربایجان غربی به منظور برگزاری مجمع شریان در این استان، با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی دیدار کرد.

در این دیدار، دبیرکل شریان گزارشی از فعالیت‌های ۸ ماه نخست فعالیت این شبکه را ارائه و نسخه‌ای از مرامنامه را به نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تقدیم نمود.. در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ضمن خیرمقدم به نمایندگان شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی، به لزوم تهذیب نفس و تربیت نفرات جذب شده در شبکه های مختلف این مجموعه تاکید کرد و بیان نمود اگر در کنار فعالیت سیاسی و شبکه‌ای، به رشد معنوی افراد هم توجه شود، قطعا به یک حرکت ریشه‌ای و مفید منجر خواهد شد.

وی در پایان برای توفیق شبکه شریان آرزوی موفقیت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *