آخرین اخبار

پیام تسلیت جبهه شریان در پی شهادت آیت‌الله‌ رئیسی

در شب میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام و در راه خدمت به ایرانیان همیشه سرافراز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب، تلاشگر و خستگی ناپذیر کشورمان بر اثر سانحه‌ی هوایی به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
355 بازدید
نویسنده : بختیاری
منبع : شریان
کد مطلب : 1159

بسم الله الرحمن الرحیم
“وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ”

در شب میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام و در راه خدمت به ایرانیان همیشه سرافراز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب، تلاشگر و خستگی ناپذیر کشورمان بر اثر سانحه‌ی هوایی به شهادت رسید.

رئیس جمهور شهید، در تمامی دوران خدمت خود و در جایگاه‌های مسئولیت، از ریاست دستگاه عدلیه تا عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، به حدی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود که یاد و خاطره شهیدان بهشتی و رجایی در اذهان زنده ماند.

در محبوبیت و مردم‌داری خادم ملت همین بس که به محض انتشار اخبار حادثه‌ی بالگرد حامل وی، در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز مردم به صورت خودجوش، مجالس دعا و نیایش برپا کردند و برای خدمتگزارشان، طلب صحت و عافیت نمودند.

شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی حادثه‌ی خسارت‌بار شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه‌ی جهادی و پرتلاش و آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ی مردمدار تبریز و آقای رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه را به ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و عموم ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه اقشار مستضعف و محروم، تسلیت عرض می‌کند.

آنچه در این میان اهمیت دارد، تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر عدم اختلال در امور کشور است و از مسئولان در دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود به سرعت و دقت، با عمل به این دستور مهم، به دشمنان ملت ایران اثبات کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی از چنان ثبات و قوامی برخوردار است که حوادث اینچنینی نمی‌تواند در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت انقلاب اسلامی خللی وارد کند؛ راه رئیسی عزیز و خستگی‌ناپذیر باید پرقدرت ادامه یابد.

به خانواده‌ی محترم آیت الله رئیسی و دولتمردان و یاران ایشان تعزیت می‌گوییم و از درگاه الهی تقاضای صبر و شکیبایی داریم.

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۱

شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *