آخرین اخبار

مجمع شریان در استان مازندران برگزار شد

مجمع عمومی استانی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در مازندران روز پنج شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی شریان و با مشارکت نزدیک به ۲۰۰ نفر از علاقه مندان به فعالیت در این شبکه برگزار شد.
اشتراک گذاری
۱۵ اسفند ۱۴۰۲
165 بازدید
نویسنده : علی فرهادی
منبع : شریان
کد مطلب : 1069

مجمع عمومی استانی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در مازندران روز پنج شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی شریان و با مشارکت نزدیک به ۲۰۰ نفر از علاقه مندان به فعالیت در این شبکه، در دانش

کده فنی امام‌محمد باقر(ع) برگزار شد و با آراء حاضرین در مجمع، شورای استانی شریان انتخاب شدند.

دبیر شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی مازندران در مجمع عمومی شریان استان، گفت: راه رسیدن به قله پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه حکمرانی نوین است.

آغاز به کار شریان در کشور بسیار حائز اهمیت است چرا که شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) همانطور که از نامش مشخص است به دنبال شناسایی و شبکه‌ سازی نیرو های دغدغه مند و انقلابی است. نقش پر رنگ جوانان به صورت تخصصی در این شبکه و همکاری با آنها جای تقدیر و تشکر دارد چرا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان آینده سازان این مملکت هستند. مسیر مشارکت سیاسی از مشارکت اجتماعی میگذرد و اگر ما با کمک نخبگان و جوانان بتوانیم مردم را در تمامی شئون تصمیم گیری های فرهنگی و اجتماعی دخیل کنیم توانسته ایم مشارکت اجتماعی فعالانه را پیاده سازی کنیم.

علی علیلو(عضو شورای مرکزی شریان) در مجمع استان مازندران گفت:
شبکه شریان؛ شبکه‌ای است که با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها جهت پاسخگویی به نیازهای کشور ایجاد شده و به عنوان جوانترین تشکل هم در روش و ساختار و هم در سن و سال، آمده تا در مسیر حکمرانی متعالی نقش آفرینی کند.

نگاه ما به درون کشور است؛ منابع زیاد و نیروهای خوبی داریم و به فضل الهی قطعا از تحریم‌ها و فشارها عبور خواهیم کرد به فرموده حضرت آقا به قله نزدیک شده‌ایم و خستگی، یاس و ناامیدی معنا ندارد جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد است و با همت جوانان و عزم جهادی و نگاه انقلابی، سختی‌ها و مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت.

در پایان شورای ۱۵ نفره شریان این استان با آراء حاضرین انتخاب شدند.

پیش از این نیز، سیدحمیدرضا شریعت نژاد به عنوان دبیر شریان مازندران منصوب شده بود. اسامی سایر اعضای شورای شریان این استان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

  1. فاطمه آسانی‌میاب
  2. مهدی بادی‌کناری
  3. سیدمهدی باقرپور
  4. امیر توسنگ‌
  5. محمدجویباری
  6. سیدجابر علی‌تبار
  7. سید علی‌اکبر غفوری‌نژاد
  8. ایمان قاضی پور
  9. حسین قربانی
  10. روح الله قلی‌پور
  11. نرگس کمالی
  12. محمدمهدی نادری
  13. حسن نوریان
  14. سیدمحمد هاشمی

و ۵ عضو علی البدل به ترتیب آراء اخذشده عبارتند از:

  1. ابوالفضل زین‌العابدین
  2. مهرداد کرمی
  3. حجت الاسلام آرش دانش
  4. نوید محسنی
  5. زهرا غفوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *