آخرین اخبار
با حضور دبیرکل و جمعی از اعضای شورای مرکزی

مجمع شریان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

مجمع عمومی استانی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور ابوالقاسم جراره(دبیرکل)، علی علیلو و صالح اسکندری(اعضای شورای مرکزی) و با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه مندان به فعالیت در این شبکه، در سالن آمفی تئاتر شرکت فراورده‌های نفتی در زاهدان برگزار شد. در […]

اشتراک گذاری
۱۸ آذر ۱۴۰۲
163 بازدید
نویسنده : علی فرهادی
منبع : شریان
کد مطلب : 480

مجمع عمومی استانی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور ابوالقاسم جراره(دبیرکل)، علی علیلو و صالح اسکندری(اعضای شورای مرکزی) و با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه مندان به فعالیت در این شبکه، در سالن آمفی تئاتر شرکت فراورده‌های نفتی در زاهدان برگزار شد.

در این مجمع، ابوذر نکویی(دبیر شریان در استان) ضمن خیرمقدم گویی به حضار، اظهار داشت: یکی از اهداف ما در سیستان و بلوچستان شناسایی و تلاش برای توانمندسازی نخبگان، فرهیختگان و جوانان انقلابی است‌. نکویی تاکید کرد: آغاز به کار شبکه یاران انقلاب اسلامی نویدبخش روزهای خوب در استان در راستای شناسایی نخبگان، فرهیختگان و جوانان  انقلابی سیستانی و بلوچ با فعالیت در شبکه‌های ۱۰گانه شریان خواهد بود. وی در پایان با دعوت از عموم جوانان با هر سلیقه و دیدگاهی، شریان استان را پاتوق تمام مردان و زنانی دانست که دلبسته‌ی کشور و انقلاب هستند.

سپس دیگر مهمان این مجمع حجت الاسلام رمضانی(مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان) اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از نعمت‌های بزرگ برای بشریت است چون انقلاب‌ها معمولا برای تغییر یک نظام سیاسی در جغرافیایی خاص اتفاق می‌افتند اما فلسفه‌ی اصلی انقلاب اسلامی، تغییر نظام سیاسی جهان برای تحقق حکومت عدل الهی به امامت حجت بن الحسن العسکری(عج) است. رمضانی تصریح کرد: رهبران جمهوری اسلامی با هدف مقدس و نیت خالصانه وارد عرصه شدند و امروز این انقلاب ۴۵ ساله در یک مرز جغرافیایی به نام سرزمین ایران باقی نماند و به همه جا صادر شده است و ما باید به فکر فراگیرترشدن و عملیاتی‌ترشدن اهداف آن در عرصه جهانی باشیم. وی گفت: آن چیزی که در این میان اهمیت دارد، رسانه است. اول رسانه‌های دشمن ذهن‌ها را عوض می‌کنند و افکار که در تسخیر آنها قرار گیرد و باور ناصحیح به وجود آید، تزلزل شکل می‌گیرد. مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه تشکل‌هایی که نظام را قبول دارند، جهاد تبیین و حضور در صحنه است.

محمدزاهد شیخی(معاون دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان) که به عنوان مهمان در مجمع عمومی استانی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی حضور داشت؛ گفت: مسرور شده‌ایم از این حرکتی که مبنای آن تقواست؛ شریانی بودیم، ان‌شاءالله از امروز شریانی‌تر شویم. شیخی با اشاره به فاصله‌ی ۱۲۰۰ کیلومتری میان ۲ نقطه در سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: به برکت تاسیس شریان، شاهد تقسیم آن به ۳ یا ۴ استان باشیم. وی بیان نمود: امروز جای شهیدان مطهر و حاج محمدحسین کریم پور احمدی که حضرت آقا ایشان را بهشتی استان معرفی کرده‌اند، خالی است. اگر آنها می‌بودند، قدر کار تشکیلاتی را بیشتر و بهتر از همه ما می‌دانستند. معاون دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان افزود: وقتی در تاریخ ۱۳۹۲.۲.۲ محضر حضرت آقا رسیدیم، ایشان فرمودند در مقابل جبهه استکبار باید جبهه انقلاب تشکیل شود و ما باید پای این انقلاب بایستیم. شیخی به اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۹۰ و ۹۱ در مرز میرجاوه ۲۳۰۰ زائر پاکستانی داشتیم که امسال به ۱۵۰ هزار زائر رسیده است و جاده ابریشم اقتصادی قدیم، جاده محبت آل الله شده است.

 

سخنران بعدی این مجمع ابوالقاسم جراره(دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) بود؛ وی گفت: شریان شکل گرفته تا با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به نیازهای کشور پاسخ دهد و با روش شبکه‌سازی، سرعت رسیدن به قله را تقویت و به حکمرانی متعالی کمک کند شریان، تک تک نیروهای فرهیخته و توانمندی هستند که بنا دارند برای رفع نیازهای ایران برنامه‌ریزی کنند چشم امید ما به غرب و غربگراها نیست، نگاه ما به درون کشور است؛ منابع زیاد و نیروهای خوبی داریم و به فضل الهی قطعا از تحریم‌ها و فشارها عبور خواهیم کرد به فرموده حضرت آقا به قله نزدیک شده‌ایم و خستگی، یاس و ناامیدی معنا ندارد جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد است و با همت جوانان و عزم جهادی و نگاه انقلابی، سختی‌ها و مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت در موضوع انتخابات ۲ وظیفه مهم وجود دارد: ابتدا حاکمیت باید سلامت و امنیت را تامین کند و در ادامه ما وظیفه داریم مشارکت و رقابت خوبی رقم بزنیم از نگاه ما، رقابت درون جریان انقلاب باید باشد تا مجلسی به مراتب بهتر و انقلابی‌تر از مجلس فعلی انتخاب شود

در پایان شورای ۱۵ نفره شریان این استان با آراء حاضرین انتخاب شدند. پیش از ای نیز ابوذر نکویی به عنوان دبیر شریان سیستان و بلوچستان منصوب شده بود.

اسامی سایر اعضای شورای شریان این استان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

  • هادی اکبری
  • حسین بیکی
  • حجت الاسلام نوید پودینه
  • سید محمدکاظم حسینی طباطبایی
  • ابراهیم حسینی کیا
  • مصطفی غلامیان
  • محسن فراهی
  • میثم فراهی
  • امان الله کردی
  • حمزه نامی
  • مجتبی نورا
  • مرتضی نورا
  • احسان نیکویان
  • سید مهدی هاشمی

و ۵ نفر عضو علی البدل به ترتیب آراء اخذشده عبارتند از:

  • مهدی سرگزی
  • زهرا معین
  • حسن مصفا
  • مهدی قربانی
  • علی اکبر آقایی

خبر های مشابه

امکان تشکیل فراکسیون جدید در مجلس وجود دارد
دبیرکل شریان در گفت‌وگو با خبرآنلاین:

امکان تشکیل فراکسیون جدید در مجلس وجود دارد

بیانیه شریان در آستانه رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم
درخواست رای اعتماد بالا به ۱۳ گزینه‌ی پیشنهادی

بیانیه شریان در آستانه رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم

پیشنهاد به پزشکیان
ابوالقاسم جراره دبیر کل شریان:

پیشنهاد به پزشکیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *