آخرین اخبار
با حضور دبیرکل و جمعی از اعضای شورای مرکزی

دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه استان سیستان و بلوچستان

روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲، ابوالقاسم جراره(دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) با همراهی تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دبیر شریان در استان طی سفر به زاهدان، با حجت الاسلام اکبرپور(نماینده ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان) دیدار کرد. جراره با تشریح اهداف و برنامه‌های شریان، گزارشی از روش شبکه‌سازی این تشکل ارائه […]

اشتراک گذاری
۱۸ آذر ۱۴۰۲
201 بازدید
نویسنده : علی فرهادی
منبع : شریان
کد مطلب : 474

روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲، ابوالقاسم جراره(دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) با همراهی تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دبیر شریان در استان طی سفر به زاهدان، با حجت الاسلام اکبرپور(نماینده ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان) دیدار کرد.

جراره با تشریح اهداف و برنامه‌های شریان، گزارشی از روش شبکه‌سازی این تشکل ارائه نمود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان نیز ضمن خیرمقدم، نکاتی را مطرح کرد. وی گفت: خدمت و تبیین و امیدآفرینی، ۳ جهاد مورد اهتمام است که ۲ جهاد اول مقدمه هستند.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: برخی افراد مانند انار هستند و باید دست‌چین شوند که اگر چیده شوند، قطعا کنارشان افراد با ارزشی خواهند رویید. سلمان و مقداد و ابوذر، انارهای دست‌چین‌شده‌ی پیامبر مکرم اسلام بودند و ما به این روش در حوزه شبکه سازی نیاز داریم.

وی ادامه داد: بسیج مانند مویرگ‌های موجود در بدن، در جای جای کشور شریان و جریان دارد و این نکته مثبتی است. نماینده ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان در پایان برای شریان آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *