آخرین اخبار

بیانیه شریان درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران

شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت به ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و برادران عزیز و مجاهد و مقاوم در فلسطین و سایر اضلاع جبهه مقاومت به نکات مهمی اشاره می‌کند
اشتراک گذاری
۱۰ مرداد ۱۴۰۳
53 بازدید
نویسنده : بختیاری
منبع : شریان
کد مطلب : 1227

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

با تاسف و تاثر فراوان، خبر شهادت آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در بامداد دهم مردادماه ۱۴۰۳ در تهران، حزن عظیم بر قلوب جبهه بین المللی مقاومت و آزادگان و مستضعفان تحمیل کرد.
شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت به ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و برادران عزیز و مجاهد و مقاوم در فلسطین و سایر اضلاع جبهه مقاومت به نکات مهمی اشاره می‌کند:

۱. شهید اسماعیل هنیه میهمان عزیز ملت ایران بود و اقدام تروریستی در شهادت وی و همراهش، غیرقابل اغماض است. خونخواهی و افزایش قدرت بازدارندگی در اقدامی دقیق و آشکار و متوازن، حق قطعی و بدون تاخیر جمهوری اسلامی ایران است.

۲. شواهد و قرائن نشان می‌دهد اتفاقات ریز و درشت تروریستی که طی سال‌های اخیر علیه دانشمندان و فرماندهان کشورمان رقم خورده، خروجی پروژه‌ی نفوذ است که شهادت اسماعیل هنیه در قلب تهران اثبات دیگر این موضوع محسوب می‌شود.
شریان مجدانه از دستگاه‌های مسئول مطالبه دارد نسبت به پروژه‌ی نفوذ، مماشات را کنار گذاشته و برای حفظ اعتبار ایرانی، شهادت این مجاهد بزرگ فلسطینی را نقطه‌ی عطفی برای بازطراحی در شناسایی و برخورد با نفوذ قلمداد کرده و در این مبارزه، تعارفات و ملاحظات مخرب را به کناری بگذارند.

۳. شهادت آقای هنیه که میهمان مراسم تحلیف آقای پزشکیان رئیس جمهور محترم کشورمان بود، آن هم ساعاتی پس از نطق انقلابی ایشان در مجلس شورای اسلامی و در دفاع از جبهه مقاومت علیه آمریکای جنایتکار و سگ هار منطقه‌ای او، پیام آشکار صهیونیسم جهانی به دولت چهاردهم است که انتظار می‌رود آقای پزشکیان با شناخت از عقبه‌ی این اقدام تروریستی، ضمن پافشاری بر مواضع دقیق و انقلابی خود، در میدان عمل و انتخاب همکارانشان به ویژه در حوزه دیپلماسی، دقت نمایند تا افراد منفعل به کار گرفته نشوند و مسیر پرافتخار شهید امیرعبداللهیان و دیپلماسی فعالانه و موثر وزیر خارجه شهید دولت سیزدهم، با قدرت و شتاب بیشتری پیموده شود.

چهارشنبه ۱۰/مردادماه/۱۴۰۳

 

خبر های مشابه

امکان تشکیل فراکسیون جدید در مجلس وجود دارد
دبیرکل شریان در گفت‌وگو با خبرآنلاین:

امکان تشکیل فراکسیون جدید در مجلس وجود دارد

بیانیه شریان در آستانه رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم
درخواست رای اعتماد بالا به ۱۳ گزینه‌ی پیشنهادی

بیانیه شریان در آستانه رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *